Află cum poți să beneficiezi de o colaborare de succes!

 

Comercializăm și promovăm produse dedicate exclusiv copiilor, de la mic mobilier, paturi căsuță, șifoniere și dulapuri, spații depozitare, mobilier Montessori, decorațiuni și accesorii, textile, lenjerii, corturi joacă, până la jocuri și materiale educative care încurajează creativitatea, inteligența și independența celor mici. Toate produsele sunt 100% fabricate în România. 

Obiectivul nostru este să oferim părinților posibilitatea de a găsi într-un singur spațiu virtual tot ce vor avea nevoie pentru amenajarea camerei copiilor lor. Clienții noștri sunt bine targetați: personal de la grădinițe și săli de joacă pentru copii, reprezentanți ai școlilor și bineînțeles, părinți pasionați de educația Montessori și de un stil de viață sănătos.


Salvează bani și timp, acum!


Timpul tău este prețios! Scapă de tot ce înseamnă promovare, procesare, gestionare comenzi, retururi și logistică. Poți să te concentrezi pe producție, de restul ne ocupăm noi.

Nu trebuie să îți faci griji pentru promovarea produselor tale, ne ocupam noi atât în social media cât și folosind tehnici de e-marketing. Îți oferim suport pentru respectarea cerințelor legale în ceea ce privește producția și documentarea produselor destinate copiilor.


Cum funcționează?


  • Nu trebuie să listezi produsele tale, o vom face noi pentru tine chiar dacă ai mii de produse.

  • Nu mai trebuie să ai o muză de inspirație pentru texte, lasă în grijă copywriter-ul nostru partea creativă.

  • Poți să pleci liniștit în concediu, gestionăm noi comenzile și livrările conform instrucțiunilor tale.

  • Fără costuri ascunse sau abonamente. Avem un comision fix de 10% pe care îl plătești doar pentru ce vinzi și după ce a fost livrat și primit produsul. De exemplu, produsul se vinde cu 100 lei, imediat ce a fost expediat, ne trimiteti factura cu valoarea produsului -10% comision, 100 lei - 10% = 90 lei. Toate plațile se vor efectua în 2 etape, in data 15 și 30 (sau 28) a fiecare lunii.

  • Nu trebuie să-ți bați capul cu awb-uri sau drumuri până la sediul de curier, pregătim toate documentele necesare livrării și chemăm curierul direct la ușa ta pentru a ridica coletele. Avem contract cu FanCourier și un cost de transport negociat la 11 lei + tva primul kg, 1 leu kg suplimentar și 5 lei taxa de ramburs. Un colet mic de până la 1kg, vă avea un cost de 11 lei + tva livrare standard sau 16 lei + tva livrare cu ramburs.

  • Nu mai trebuie să ai telefonul pe silențios sau oprit, ne ocupăm noi de serviciul relatii cu clienți int-un program de lucru 9-18 de Luni până Vineri și Sâmbată intre orele 9-14. Dar și asigurăm o relație permanentă cu clienții prin e-mail, wathsapp și messenger.

  • Nu trebuie să ai mereu stoc de produse, gestionam și precomenzi conform posibilităților tale. Dacă îți este mai ușor să lucrezi „la termen”, în descrierea produsului se va menționa termenul de livrare stabilit de comun acord. Dar nu mai mare de 10 zile lucrătoare.

  • Pentru produsele cu valoare de peste 1000 lei, se va cere un avans intre 10-30% valoarea produsului. Nu trebuie sa îți faci griji pentru bani de producție, toți avem nevoie de un suport economic pentru inceput.

  • Produsul rămâne al tău, promovăm și vindem produsele tale sub brandul tău. Numele brandul tau va fi mentionat in descrierea produsului: „Produs marca ________” Daca nu aveți încă un brand conceput, îți oferim și suport grafic. 

  • Poți reduce cheltuielile operaționale, nu mai trebuie să investești în marketing, strategie sau logistică. Bugetul și timpul tău pot fi orientate către lucruri cu adevărat importante cum ar fi producția.

În plus, oferim alte servicii profesionale care vor îmbunatați, cu siguranță, produselor tale precum:

  • Fotografie de produs profesional;
  • Design de logo, brand și marca​;
  • Design de etichete, ghide de montaj, manual de instrucțiuni, certificate sau alte documente necesare care trebuie sa insoțeazca unui produs conform normele Europene în vigoare;​
  • Design de ambalaj.
  • Consultanță pentru a proteja produsele tale, registru de desene industriale la OSIM sau registru de marca.

Acum poți să vinzi și tu produsele tale.


Este necesar să îndeplinești următoarele condiții:

  • Să reprezinți o societate comercială, o intreprindere individuală/familială sau o persoană fizică autorizată cu cod CAEN de produs actualizat.
  • Să ai deja un portofoliu de produse destinate copiilor. Poate să fie și un singur produs.
  • Să respecți normele de siguranță, design și produsele tale să fie realizate în conformitate cu particularitățile copiilor.
  • Să respecți regulile Uniunii Europene privind siguranța produselor destinate copiilor.
  • Să respecți standardele de calitate.
  • Să respecți termenul de livrare al produselor stabilit de comun acord.

Contactează-ne acum pentru a stabili toate detaliile necesare ca să devii colaboratorul nostru.

Abonare la newsletter

  • 0
  • 0

Coș (0 Obiecte)

Item removed. Undo